Hase Jena speksteenkachel voor houtstook
* Bij bijzondere situaties kunnen deze kosten afwijken. Mocht u twijfelen of het kanaal van uw woning binnen de standaardsituaties valt, kunt u altijd een foto van het kanaal/de woning sturen ter beoordeling.
In ons aanvraagformulier is er de mogelijkheid om foto's toe te voegen zonder beperkingen van uw of onze mailbox.
Op dit moment hebben we veel aanvragen. Dat betekent dat we ons voor regulier onderhoud alleen kunnen concentreren op
Is een van beide het geval, dan kunt u zoals gewoon bij ons terecht voor onderhoud, reparaties en/of vervanging van onderdelen.
Deze tarieven gelden voor installaties die door POOK Haarden BV verzorgd zijn. Als de installatie niet door ons verzorgd is maar door een andere erkende installateur, kunt u toch een aanvraag doen via het serviceformulier. Wij vragen u daarin ons meer informatie en een paar foto's toe te sturen waardoor we kunnen beoordelen of we u kunnen helpen. Zo ja, dan is wellicht eerst een nulmeting nodig. U kunt daarna kiezen uit eenmalig of jaarlijks onderhoud.
De nulmeeting kost € 475,-, daarna kunt u desgewenst kiezen voor een onderhoudsovereenkomst.
Aan houtkachels is doorgaans geen onderhoud nodig, of het moet om een versleten koord of een ruitje gaan. Onderstaande tarieven gelden voor installaties die door ons of door Openhaarden Centrum Breda of 't Smidje verzorgd zijn.
Onderhoudstarief: eerste 30 minuten (vast) € 60,-, extra tijd (per kwartier) € 20,-.
Stooktips en stookalert
Prachtige brede inbouwhaard van Brunner, de AK 53 166.
Goed om te weten: regulier onderhoud voeren we uit in de maanden maart t/m september.
Ook wanneer de haard in de maanden tussen september en maart geplaatst is, zal het onderhoud wat verschoven worden ten opzichte van de installatiemaand.
Wij nemen onderhoud namelijk serieus en trekken daar tijd voor uit. Bovendien moet de sfeerverwarming afgekoeld zijn voordat we onderhoud kunnen uitvoeren.
Tussen maart en september kunnen wij al onze klanten met aandacht van dienst zijn en ervoor zorgen dat de toestellen voor het stookseizoen weer helemaal up-to-date zijn.
Uiteraard staan wij in het 'hoogseizoen' wel voor u klaar om eventuele plotselinge storingen te verhelpen. We geven daarbij voorrang aan toestellen mét onderhoudscontract en daarom kan onze reactietijd wat langer duren als u geen contract met ons heeft.