Covid-19 neemt helaas een bepalende rol in in ieders leven.
Niettemin zijn wij er vanaf het begin in geslaagd 'gewoon' door te werken en hebben we onze werkzaamheden veilig uit kunnen voeren. Dat is omdat we zelf voorzichtig zijn én dat is dankzij onze klanten die rekening gehouden hebben met alle door het RIVM geadviseerde maatregelen.
Wilt u een onderhoudsafspraak in plannen of is die al ingepland? Dank voor uw vertrouwen, dit zijn onze voorwaarden:
• Maximaal 3 personen per vertrek waar de haard opgesteld is.
• Houd dan 1,5 meter afstand en zorg dat de ruimte geventileerd is.
• Indien u al een afspraak gemaakt heeft en u heeft klachten als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts: verplaats svp deze afspraak.
• Betaling bij voorkeur zo veel mogelijk per PIN.
U kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparaties en/of vervangen van onderdelen.
Tarief eerste 30 minuten (vast) € 50,-, extra tijd (per kwartier) € 15,-.
Stooktips en stookalertPrachtige brede inbouwhaard van Brunner, de AK 53 166.
Hase Jena speksteenkachel voor houtstook
* Bij bijzondere situaties kunnen deze kosten afwijken. Mocht u twijfelen of het kanaal van uw woning binnen de standaardsituaties valt, kunt u altijd een foto van het kanaal/de woning sturen ter beoordeling.
In ons aanvraagformulier is er de mogelijkheid om foto's toe te voegen zonder beperkingen van uw of onze mailbox.
Goed om te weten: regulier onderhoud voeren we uit in de maanden maart t/m september.
Ook wanneer de haard in de maanden tussen september en maart geplaatst is, zal het onderhoud wat verschoven worden ten opzichte van de installatiemaand.
Wij nemen onderhoud namelijk serieus en trekken daar tijd voor uit. Bovendien moet de sfeerverwarming afgekoeld zijn voordat we onderhoud kunnen uitvoeren.
Tussen maart en september kunnen wij al onze klanten met aandacht van dienst zijn en ervoor zorgen dat de toestellen voor het stookseizoen weer helemaal up-to-date zijn.
Uiteraard staan wij in het 'hoogseizoen' wel voor u klaar om eventuele plotselinge storingen te verhelpen. We geven daarbij voorrang aan toestellen mét onderhoudscontract en daarom kan onze reactietijd wat langer duren